19 Haziran 2011 Pazar

Zagor Sayı: 111 İki Beyinli Adam ÇIKTI!

Lal Kitap tarafından yayınlanan Zagor serisinin 111.sayısı olan İki Beyinli Adam raflarda millet.Önümüzdeki ay sayısınıda sakın kaçırmayın.Buyrun bu ay ki Zagor hakkında bilgiler...




Yazan: Moreno Burattini
Çizim: Marco Verni
Kapak: Gallieno Ferri
Çeviri: Ay Barka
98 sayfa / Siyah-Beyaz / 16x21 cm.

-İşte... Benden istediğiniz şeyi getirdim!
-Viski! Şuraya koy!
-Hemen gitme...Bir isteğim daha var...Bana yardımcı olabilirsin!

-Ama ben...
-Sus! Dışarıda her şeyin göründüğü gibi yolunda olup olmadığını kontrol etmek istiyorum... Bunu senin zihnin aracılığıyla yapacağım!

-Konuşmaya gerek yok...Ben aklımdan geçenleri okuyacağım!
(Kitabın içinden diyaloglar)

idefix'den satın almak için tıkla!
Lal Kitap'tan satın almak için tıkla!
Kitap Yurdu'ndan satın almak için tıkla!


E-Kitap olarak bilgisayara indirmek için,
-Tarama işlemine başlanmamıştır.


Mert KILIÇ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder